آموزش استفاده از چشم و نگاه در برقراری ارتباط با دیگران


آرایش چشم چگونه تنها با استفاده از نگاه و چشمان خود کسی را اغوا کنیم؟

استفاده از چشم و نگاه وسیله های بسیار قوی برای اغوا کردن افراد هستند. ابتدا یک رابطه ی چشمی عادی برقرار کنید، سپس شروع به خیره شدن بکنید.

روش اول:رابطه ی چشمی ابتدایی را برقرار کنید.

آرایش چشم

آرایش چشم

۱-در برقراری رابطه ی چشمی ابتکار به عمل آورید.

اگر مایل به اغواء کسی با استفاده از چشم و نگاه هستید، خجالت نکشید. برای برقراری یک رابطه ی چشمی ابتکار به عمل آورید، اینکار شما را با اعتماد به نفس نشان می دهد و داشتن اعتماد به نفس برای بسیاری از افراد جذاب است.

  • افراد مجذوب کسانی می شوند که به آنها علاقه نشان می دهند. اگر مایل اید تا با کسی در سمت دیگر اتاق صحبت کنید، به او خیره شوید، این کار زمینه ساز خوبی خواهد بود. به جای صبر کردن برای اینکه متوجه شما بشود، ارتباطات چشمی خود را بیشتر کنید.
  • با دقت به نگاه ها توجه کنید تا شاید کسی را بیابید که به شما علاقمند شده باشد. این گونه می توانید ارتباط چشمی اولیه را برقرار کنید. نگاه ها ممکن است بسیار زیرکانه باشند، مثلا یک نگاه سریع به قسمتی که شما حضور دارید. خانوم ها ممکن است گاهی برای جلب نظر موهای خود را با انگشتانشان تاب بدهند.

سالن زیبایی ستاره های سینمایی

سالن زیبایی ستاره های سینمایی

۲-با چند نیم نگاه و نگاه سرسرانه شروع کنید.

اگر شما خجالتی هستید، سعی کنید با نگاه های کوتاه شروع کنید. دوبار نگاه کردن به طور کامل علاقه ی شما را انتقال خواهد داد، یک نگاه به شخص مورد نظرتان بکنید سپس نقطه ی دیگری را بنگرید و بعد دوباره به او نیم نگاهی بکنید. این کار به فرد مورد نظرتان می فهماند که شما به او علاقمند هستید و به توجه او نیاز دارید.

آرایشگاه میکاپ

آرایشگاه میکاپ

۳-از گوشه ی چشم، شخص مورد نظرتان را تماشا کنید.

در کنار برقراری رابطه ی استفاده از چشم و نگاه مستقیم، تماشای فرد مورد نظر از گوشه ی چشم هم می تواند موثر باشد. اگر هنوز موفق نشده اید تا با شخص مورد نظرتان صحبت کنید، برای چند دقیقه از گوشه ی چشمتان او را تماشا کنید.

  • کسی را که برایتان جذاب است، ۵-۱۰ دقیقه از گوشه ی چشمتان تماشا کنید. شیطنت انجام بدهید و اجازه بدهید که نگاهتان کاملا واضح باشد و سپس او را بپایید و ببینید که آیا او نیز شما را نگاه می کند و یا نه.
  • می توانید هم زمان با خندیدن به حرف دوستتان، شخص مورد نظرتان را از گوشه ی چشم نگاه کنید. خندیدن مسری است و می تواند شخصی را که مایل به جذب کردن هستید، اغوا کند.

انواع اکستنشن مژه

انواع اکستنشن مژه

۴-لبخند بزنید.

شما می توانید به خوبی لب هایتان، با چشمانتان هم لبخند بزنید. اگر فردی از طرف دیگر اتاق به شما خیره شده بود، به او لبخند بزنید. یک لبخند واقعی نشان دهنده ی حس دوستی شما می باشد و نزدیک شدن را آسان تر می کند. استفاده از چشم و نگاه را برای چند لحظه ادامه بدهید و سپس با یک لبخند پاسخ بدهید.

سالن شهرک غرب

سالن شهرک غرب

۵-استفاده از زبان بدن.

رابطه ی چشمی را با زبان بدن نشان دهنده ی اعتماد به نفس همراه کنید. از بدنتان استفاده کنید تا اعتماد به نفستان را نشان دهید. بدنتان را آسوده و راحت نگهدارید و سعی کنید تا از لرزیدن ماهیچه هایتان جلوگیری کنید، صاف و با شونه های عقب بایستید.

روش دوم: با چشمانتان شخص موردنظرتان را ترغیب کنید تا به شما نزدیک بشود.

آموزش آرایش صورت

آموزش آرایش صورت

۱-اگر با لبخند پاسخ شما را دادند،

با استفاده از چشم و نگاه اغوا کننده به آنها بکنید. هنگامی که به شخصی لبخند می زنید، منتظر بمانید تا لبخندتان را با لبخند پاسخ بدهد و سپس یک نگاه اغوا کننده به او بیاندازید. از چشمانتان استفاده کنید تا کشش خود را نشان دهید.

یک نیش خند بزنید و سر تا پای شخص را برانداز کنید، اینکار نشان دهنده ی این است که..

برای مشاهده ادامه آموزش برقراری ارتباط با دیگران اینجا کلیک کنید.

 

 

مرجع:

 

http://aramismode.com/آرایش-چشم/



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: